Terms and conditions

Handelsbetingelser og abonnementsbetingelser

Produkter og tjenester udbydes af:

Emmes Original Tack
Kongstedvej 26, Kværkeby
4100 Ringsted

Kontakt os på emmesotack@gmail.com.

Produkterne bliver leveret digitalt via e-mail, som fysiske kurser eller arrangementer, eller med Post.

Produkter kan købes med både VISA, Mastercard, Dankort og Mobilepay.

Alle priser er i danske kroner inkl. moms.

For abonnementer gælder at abonnementsprisen, som oplyst på produktsiden, automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode. Kvittering for trækket tilsendes per email.

Du modtager en email med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet.

Du kan når som helst opsige dit abonnement ved at skrive til emmesotack@gmail.com, eller ved at logge ind på din konto og selv stoppe abonnementet. Opsigelsen er øjeblikkelig, og efter opsigelsen vil der ikke blive faktureret eller trukket yderligere. Allerede udsendte fakturaer skal dog stadig betales.

Ønsker du at ændre det kort abonnementet trækkes på gøres dette ved at klikke på det link, der står i hver faktura.

Levering sker som oftest i løbet af få minutter, men i helt særlige tilfælde kan der gå op til 5 hverdage.

Der er 14 dages returret. Hvis du fortryder dit køb inden 14 dage, så kontakt mig på emmesotack@gmail.com og du vil få refunderet dine penge for købet. Dog gælder at du ikke må downloade produkter og derefter gøre brug af din returret.

Alle rettigheder til kurser, workshops, events samt digitale produkter tilhører Emmes Original Tack. Ved køb opnås udelukkende licens til at benytte det købte produkt som angivet under det pågældende produkt.

Dette må ikke videresendes eller kopieres.

Copyright til @emmesoriginaltack

Opbevaring af dine data:

Privatlivspolitik.

Vi holder alle kundeoplysninger fortrolige. Ved at give os dine personlige oplysninger giver du os tilladelse til at bruge og gemme sådanne oplysninger. Vi vil igen gøre vores bedste for at holde sådanne oplysninger sikre og beskyttede. Som forventet opbevares dine oplysninger gennem vores datamanagementsystem. Dine oplysninger kan kun tilgås af dem, der hjælper med at administrere dem, og ved at bruge Simplero giver du os den rettighed.

Vi sælger eller deler ikke disse oplysninger med nogen, bortset fra betroede tredjeparts databehandlingsleverandører, der behandler disse data på vores vegne, og også lover at holde dem fortrolige. Vi indsamler kun de oplysninger, vi gør, for at levere tjenesten, og så vi kan kontakte dig om ændringer i denne service.

Vi kan sende marketingbeskeder til dig, hvis du har godkendt det. Du kan altid framelde dig denne godkendelse.

Vi kan videregive personlige oplysninger, hvis det kræves ved lov eller i den gode tro, at det er nødvendigt for (a) at overholde retslige processer, der er serveret os, vores partnere, sponsorer, investorer eller tilknyttede selskaber; (b) beskytte og forsvare vores rettigheder eller ejendom eller dem for vores kunder; eller (c) beskytte vores brugeres eller offentlighedens personlige sikkerhed. Ellers gør vi vores bedste for at holde dine oplysninger sikre og beskyttede.

For at bruge Simplero får du tildelt et brugernavn (Simplero ID) og adgangskode. Hold den information fortrolig, da du er ansvarlig for alle aktiviteter, der sker under din adgangskode eller konto. Fortæl os venligst straks om uautoriseret brug af din adgangskode eller konto eller andre sikkerhedsbrud. Hjælp med at holde Simplero sikkert. Du kan også aktivere totrinsbekræftelse for dit Simplero ID, hvilket øger sikkerheden betydeligt.

Bemærk, at når du frivilligt gør dine personlige oplysninger tilgængelige for visning af tredjeparter online, såsom på blogs, opslagstavler, e-mails eller i chatområder, kan de oplysninger, du deler, også ses, indsamles og bruges af tredjeparter. Derfor kan vi ikke være ansvarlige for brugen af de oplysninger, du frivilligt deler. Det samme gælder for din adgangskode. Del den ikke med andre.

Vores produkt er ikke designet til at lagre følsomme oplysninger om mennesker, selvom vi ikke kan forhindre folk i at indtaste sådanne oplysninger selv, og vi kan heller ikke forhindre vores kunder i at indsamle sådanne oplysninger. Vi påtager os intet ansvar, hvis følsomme personoplysninger lagres i vores system uden vores skriftlige samtykke.

Behandling af data og dine rettigheder Vi behandler grundlæggende data som navn, e-mail, telefonnummer og anden lignende ikke-følsom information, der gives til os af folk selv eller af vores kunder, der bekræfter, at de har fået disse oplysninger legitimt.

Vi lagrer også tilfældig information, såsom IP-adresser og klik på links i e-mails eller, i nogle tilfælde, besøg på websteder.

Vi behandler disse data for at sende dig e-mails eller tekstbeskeder, som du har anmodet om, og for at fremsætte tilbud på produkter, som du sandsynligvis vil være interesseret i.

Selvfølgelig kan du til enhver tid anmode om, at vi stopper med at sende dig flere oplysninger, eller at vi sletter de oplysninger, vi har om dig.

Vi opbevarer disse oplysninger i Amazon Web Services (AWS) skyen og deler dem også med SendGrid til afsendelse af e-mails og Twilio til afsendelse af tekstbeskeder.

Vi tilbyder dig valgmuligheder vedrørende indsamling, brug og deling af dine personligt identificerbare oplysninger. Det er ikke påkrævet at give nogen personlige data.

Dine oplysninger kan i nogle tilfælde ende hos Sentry, som vi bruger til at spore fejl på platformen.

Du har ret til at få adgang til dine personlige data.

Du kan til enhver tid bede os om at slette dine oplysninger.

GDPR - Vi beholder vores datablade, indtil de er eksplicit slettet, enten fordi nogen bad os om at blive glemt, eller fordi en Simplero-konto blev lukket.

Vi opbevarer dem i en database, der kører bag flere lag af sikkerhed.

I tilfælde af at vi opdager et databrud, vil vi straks kommunikere om det på status.simplero.com.

Data Privacy Framework-stuff Powerful Through Grace, Inc. overholder EU-U.S. Data Privacy Framework (EU-U.S. DPF), som fastsat af U.S. Department of Commerce. Powerful Through Grace, Inc. har certificeret over for U.S. Department of Commerce, at det overholder EU-U.S. Data Privacy Framework Principles (EU-U.S. DPF Principles) vedrørende behandlingen af persondata modtaget fra Den Europæiske Union baseret på EU-U.S. DPF. Hvis der er konflikt mellem vilkårene i denne privatlivspolitik og EU-U.S. DPF Principles, vil principperne gælde. For at få mere at vide om Data Privacy Framework (DPF) programmet og se vores certificering, besøg venligst https://www.dataprivacyframework.gov/

I overensstemmelse med EU-U.S. DPF forpligter Powerful Through Grace, Inc. sig til at samarbejde og overholde rådgivningen fra panelet oprettet af EU's datatilsynsmyndigheder (DPAs)